Weekend trip naar Bisley, UK

• Met regelmaat organiseren wij een weekend-trip naar Bisley, Engeland.
  • Vertrek op donderdag (reisdag)
  • Donderdagmiddag vanaf 13:30 600 yard schieten
  • Vrijdagochtend 4 uur schieten (PG600 yards, training)
  • Vrijdagmiddag 3 uur schieten (PG600 yards, wedstrijd)
  • Zaterdagochtend 3,5 uur schieten (PG900 en/of PG1000 yards, wedstrijd)
  • Zaterdagmiddag retour naar huis
  • De kosten voor deze trip bedragen, afhankelijk GPB-koers, ±€ 150,00. Daarin is inbegrepen:
  • Vergunning VFP (Engels verlof)
  • inschrijving leden bij de NRA
  • baanhuur
  • NRA Verzekering

Let op:

Reis- en verblijfkosten zijn niet inbegrepen in deze prijs.

De afstanden waarop wordt geschoten kunnen wisselen afhankelijk van de baanplanning, deze kunnen varieren tussen de 400-1000yard.

Geïnteresseerde schutters moeten in het bezit zijn van een Europese Vuurwapenpas, en lid zijn van de SV PGSN.

Schutters die niet in het bezit zijn van een geldig VFP voor de periode van de trip, moeten minimaal 4 maanden voor vertrek de benodigde papieren aanleveren. Wij zorgen er dan voor dat de administratie tijdig is geregeld.

Er wordt geschoten volgens de “F-Class Rules”.

Een mondingsrem is niet toegestaan. Deze moet worden gedemonteerd of worden geneutraliseerd!

Voor deelname is enige ervaring met de PG100 discipline en lange afstand schieten vereist (PG300 in Emmen).

Deelname uitsluitend na toelating door de organisatie.

Dit geheel willen wij als vereniging voor de geïnteresseerden verzorgen.
Het aanspreekpunt en voor vragen binnen onze vereniging is de commissie “PG-UK” bestaand uit.
Peter v. Gemert (petervangemert@me.com) en of Piet Damen (svpgsn.voorzitter@gmail.com)

De eerstvolgende trip staat gepland in 2024, de exacte datum is nog niet bekend.

Download hier het PG-UK Deelnemers logboek met alle details over deze trip.

Met vriendelijke groet,
PG-UK Team